Kada je budžet kratak, marketing može biti prva stvar na kojoj ćete početi štedjeti.
Dok su tradicionalne metode marketinga skupe i teško mjerljive, mala poduzeća nisu imala nikada bolji pristup jeftinim i mjerljivim marketinškim alatima.
Ali s toliko dostupnih alata, kako znati gdje početi?
E-mail marketing je testirani alat za digitalni marketing s prosječnim povratom od 1:38!

1. Špranca za u liftu

Marketing je aktivnost koju biste, kao vlasnik malog poduzeća, trebali konstantno obavljati. Gdje god se nalazili. Stoga – prodajna špranca za lift.
Istraživanja ukazuju da je prosječni period pozornosti kod odraslih od 6-8 sekundi. To je sve vrijeme koje imate da uhvatite nečiju pozornost.

2. Iskoristite društvo

Ne morate razmišljati veliko kada se radi o marketinškim aktivnostima. Razmišljate lokalno. Što se dešava u Vašoj zajednici?
Sponzorirajte malonogometnu ligu ili maškaranu grupu. Isprintajte oznake za knjige i ostavite ih u lokalnoj knjižari. Upoznajte svog idealnog klijenta i razmislite gdje on provodi svoje vrijeme. Onda tražite mogućnosti za plasiranje svoje marketinške poruke ispred njega.

3. Surađujte

Sastavite grupu poduzeća s kojima možete surađivati u kontekstu zajedničkih marketinških aktivnosti i dogovorite se za međusobnu promociju.
Možete koristiti kupone, letke, recipročne linkove na web stranicu, paketne promocije ili društvene mreže. Surađujući ćete proširiti bazu svoju klijenata, jer ćete se plasirati pred nove ljude.

4. Umreživanje

Mi veliki ljubitelji umrežavanja. Mislimo da nema boljeg načina za izgraditi poduzeće, nego izaći u svijet i rukovati se s ljudima i upoznati ih.
Umrežavanje zahtjeva dio Vašeg vremena i ne pruža brzu gratifikaciju, ali jaka mreža ljudi i dobra povezanost su jedno od najboljih oruđa koje jedno poduzeće može imati.

5. Održite govor

Mnogo ljudi ne voli javne govore. No, postoje mnoga poduzeća koja su u potrazi za kvalificiranim pojedincima koji mogu održati kvalitetan govor pred njihovom organizacijom.Duboko udahnite i volontirajte.

Ne morate biti profesionalci dok su informacije koje dijelite korisne publici. Što više to radite, time će Vam biti lakše. Plus, pozicionirat će Vas kao autoritet u Vašem polju.

6. Koristite društvene mreže

Danas svatko može napraviti profil na velikom broju društvenih mreža. Sve što trebate je vrijeme i volju za redovito objavljivanje. Svaka društvena mreža ima svoje prednosti i profil publike.
Pročitajte ovdje o mogućnostima na društvenim mrežama.

7. Pitajte za preporuku

Nemojte se sramiti pitati klijente da Vas preporuče drugim ljudima. Većina ljudi će pristati ako ih pitate, no mali dio će samoinicijativno poduzeti korake koji će Vama pomoći.
Preporuke Vam olakšavaju prvi kontakt s novim klijentom. Ako ne pitate za njih, propuštate mnoge prilike.

8. Izgradite odnose

Mnogo je jeftinije zadržati postojećeg klijenta, nego privlačenje novoga. Zato je bitno ostvariti jaki odnos s postojećom bazom klijenata. Jedan od načina na koji to možete postići je tako što ćete ostati u kontaktu s njima kroz npr. e-mail marketing.

9. Ponudite kupone

Kuponi su dobra metoda privlačenja novih klijenata za mnoga poduzeća. Istraživanja pokazuju da će ljudi iskoristiti kupone, čak ako im nije komotno. To dokazuje da je ova metoda efektivna u privlačenju novih klijenata.

10. Poklanjajte

Ako netko ima priliku iskusiti Vaš proizvod ili uslugu, vjerojatnost je da će htjeti kupiti još.
Nemojte se bojati dati nekome testni period besplatno ili testni uzorak. U današnjoj ekonomiji, ljudi se osjećaju ugodnije kupujući nešto što su već imali priliku isprobati.

Ovih 10 jeftinih marketinških metoda će Vam pomoći u Vašim marketinškim aktivnostima. Izgradit ćete kvalitetne odnose, zadržati stare klijente i ultimativno steći nove. Nije uvijek stvar u novcu. Ne morate trošiti novce kako bi marketing funkcionirao. Stvar je vremena i truda koji uložite, te relevantnosti za Vaše klijente.

Slobodno nas kontaktirajte ako imate ikakva pitanja.